[Talk-cz] CZ OSM Challenge

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Listopad 4 17:50:17 UTC 2015

Dne 4.11.2015 v 10:57 Petr Schönmann napsal(a):
> [...]
> práce je mnohem lepší než když mapujete to či pak ono. Jak by mapování
> mělo probíhat ?
> Na začátku měsíce se zvolí jedno téma, kterému se můžete věnovat celý
> měsíc. Pro začátek proč třeba nemapovat přechody pro chodce ? Nemusíte
> chodit moc ven, zvládnete to i z ortofota Bingu :)
> Namátkou další. Doplňování tagů, například WIKI k význačným objektům.
> Dohledávání otvíracích dob, URL ... určitě si vybavíte co všechno by
> šlo dělat ze židle.
> Do komentáře by se po editaci napsalo #CZCHALLENGE2015-11 a

Nebo úklid po lpis importu ;-) Toho bych se možná i zúčastnil. Jinak to
vidím bledě. Času málo a navíc nedokáži dělat jen jednu věc. Pokaždé
narazím na něco co je potřeba opravit nebo doplnit - chybějící chodník,
cesta nebo budova, nepřesně zakreslená budova, aktualizované lpis pole,
oprava lesa, chybějící body zájmu... To pak kreslím a kreslím a když se
nekrotím, tak skončím daleko od původního startu ;-)

> Zaměřil bych to jako osvětovou činnost pro komunitu, kde by bylo
> popsáno jak danou věc mapovat, návod psaný, nebo třeba screencast na
> Youtube.

To by bylo určitě fajn. Návody a screencasty v češtině by nebyly k zahození.

> Nejvhodnější mi přijde prostor na openstreetmap.cz
> <http://openstreetmap.cz> kde by mohl projekt sídlit například na
> challenge.openstreetmap.cz <http://challenge.openstreetmap.cz> (
> Michale ? Pavle ? ) a pak to dostat ještě mezi normální lidi kteří
> nejsou v talk-cz tak aby se zapojili.

Proč ne. Snad to stihnou dříve než Petr na poloha.net ;-)

> Myslíte že to má potenciál zlákat pár lidí ?

Snad jo,

> Uspořádat mapping party na dané téma zjara nebo v létě by taky nebylo
> marné ( mám pocit že CZ zatím žádnou mapping party neměla )

Nebylo. Ale záleželo by na datu. Já mám skoro všechny víkendy plné,
většinou vyrazíme někam s celou rodinku.

> Jestli do Vánoc bude v Praze nějaké to OSMpivo můžeme to probrat,
> jestli budu mít čas přijít. Takhle zatím zde ve virtuálnu :)

No to abychom pomalu začali plánovat. Ideálně to stihnout ještě v
listopadu. Co třeba středa 18.11. nebo 25.11.?
Hospoda stejná, nebo zkusíme něco jiného?