[Talk-cz] Prapodivná trasa

Petr Kadlec petr.kadlec na gmail.com
Pátek Listopad 6 16:13:08 UTC 2015

> Jenom takový náhodný dotaz do prostoru (asi to nemá s mapovými
> daty co dělat). Když si chci najít cestu z "Květná 43, Praha 3"
> do "Herrnhut, Saxony, Germany", tak mi osm.org najde
> http://is.gd/7ZgNlM ... fascinuje mě hlavně, jak to za
> Chrastavou (za Libercem) najednou uhne z jediné rozumné trasy
> (silnice 35) a vrhne se to do Jablonného v Podještědí. Nevíte
> čím to je? here.com, mapy.cz i maps.google.com samozřejmě shodně
> jedou po té silnici 35.

Copak z Prahy do Saska, on dělá obstrukce i na mnohem kratší vzdálenost…
http://jdem.cz/bunz53 :-)

Očividně se mu nechce přejíždět státní hranice (ten algoritmus tomu patrně
přiděluje velkou penalizaci); jakmile se posune jeden z těch bodů dovnitř
Polska, už jede normálně, ale jen tak vjet do Polska a po kilometru zase
vyjet se mu hnusí.

-- Petr Kadlec / Mormegil