[Talk-cz] Český CUZK:KM

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Listopad 6 18:11:32 UTC 2015

Čau,
tak jsem na to mrknul a zdá se, že v JOSM je to nově nějak omezeno.

Pro TMS jsem našel v nastavení maximální hodnoty. Měl jsem tam 20.

Pro KM, které jsou WMS, jsem žádné takové nastavení nenašel, ale zdá se,
že stačí zadat wms[100]. S tím jsem se dostal až na 0.03m

wms[100]:http://services.cuzk.cz/wms/wms.asp?FORMAT=image/png&VERSION=1.1.1&SERVICE=WMS&REQUEST=GetMap&LAYERS=DEF_PARCELY,DEF_BUDOVY,RST_PK_I,RST_KMD_I,dalsi_p_mapy_i,obrazy_parcel_i,parcelni_cisla_i,hranice_parcel_barevne,omp_i&STYLES=&SRS={proj}&WIDTH={width}&HEIGHT={height}&BBOX={bbox}&TRANSPARENT=true

Snad to pomůže,
Marián