[Talk-cz] Mapování tras KČT - uspěchané Done

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Pátek Listopad 6 19:15:31 UTC 2015

On 11/06/2015 04:29 PM, Jiri Klement wrote:
> Ahoj,
>
> Zkousel jsem prochazet dlazdice na taskmanu a myslim, ze by bylo dobre
> trosku zmirnit pravidla pro validaci. Je jeste spousta oblasti, kde
> turisticke stezky chybi uplne, takze prvnim vystupem by mela byt mapa,
> kde jsou videt mista s velkymi chybami a ktera se da pouzit pro
> planovani mapovaciho vyletu.
>
> Navrhuju povolit oznaceni dlazdice jako hotove, kdyz na ni jsou
> vsechny stezky a vsechny rozcestniky. Ze chybi nektery z atributu nebo
> ze rozcestnik neni soucasti relace se da jednoduse strojove dohledat
> [...]

Momentalne plati:

   * jsou přítomné všechny turistické a naučné stezky
   * jsou přítomné všechny pěší rozcestníky
   * rozcestníky mají atribut ref
   * rozcestníky mají atribut ele a name pokud jsou známé (name je možno
odvodit ze sousedních rozcestníků).
   * rozcestníky jsou nahrané na old.openstreetmap.org nebo víte jinou
cestou že rozcestníky jsou správně zmapované (včetně výše uvedených
atributů).

Prvni dva body jsou jasne. Ty nezpochybnujes.
Ty fotky jsem tam dal proto aby se dala udelat ta validace (zbytecne aby
ten kdo to validuje si delal fotky znovu).
A pokud uz jsou fotky tak dodat `ref` a `name` je trivialni a zabere to
par minut.
Jestli je rozcestnik soucasti relace *neni* nutne pro validaci. To je
zrovna vec ktera se da pak automaticky opravit. Zejmena pokud bude dobre
vyplnen 'ref'.
Takze za mne bych to nechal tak jak to je.

Co se tyce planovani, tak ja k tomu pristupuji tak, ze:

* pokud si chci udelat kratkou prochazku tak na hodinku, tak si vezmu
nejblizsi ctverec, podivam se co tam chybi a na to cilim (ani ho nemusim
udelat cely).
* pokud si chci naplanovat celodenni vylet tak se podivam kde chybi
velky kus trasy - na tohle je dobre mtbmap.cz, kde ty velke chybejici
kusy jsou videt i kdyz hodne odzoomujete.
* Kdyz mam cas, tak si tech delsich tras najdu vice a poznacim si je do:

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Chyb%C4%9Bj%C3%ADc%C3%AD_Trasy_K%C4%8CT
  a až na to budu mít čas (a pokud mě nikdo něpředběhne) tak se tam
vydám někdy později.

Hledat ty místa kde chybí dlouhý kus trasy je sice atraktivní (a chápu
to). Ale taskman je právě o té evidenci. I tech mene atraktivnich
oblasti na editaci. Což bohužel celou repbliku děli na takové malé
čtverce. A delit tuhle ulohu na dve mi neprijde jako rozumny (zejmena
proto ze do te druhe ulohy by se asi uz mnohym nechtelo).

Mirek