[Talk-cz] Mapování tras KČT - uspěchané Done

Jiri Klement jiri.klement na gmail.com
Pátek Listopad 6 21:26:55 UTC 2015

Jde mi spis o dlazdice, ktere jsou z pohledu uzivatele kompletni uz
ted - tj maji vsechny stezky a rozcestniky. Pokud se nejaky usek
mapuje nove, tak urcite vyplnit i name/ref a nahrat fotky. Jde mi o to
odlisit prioritni dlazdice, kde jeste chybi samotne stezky od dlazdic,
ktere jsou v podstate hotove.

Kdyby to OTM umoznoval, tak by mi pripadlo idealni mit u kazde
dlazdice 4 stavy - chybi stezky, chybi pouze rozcestniky, chybi
atributy rozcestniku, kompletni.

Ja mapuju na kole, takze potrebuju naplanovat tak 80km cesty.
Potrebuju videt, kam zhruba vyrazit - ze zmapuju kilometr dlouhy usek
a pak pojedu 10km k dalsimu useku mi nevadi.

--
Jirka