[Talk-cz] Prapodivná trasa

Marián Kyral mkyral na email.cz
Sobota Listopad 7 21:38:45 UTC 2015

Dne 7.11.2015 v 21:57 Pavel Machek napsal(a):
> Ahoj!

> No ono zas... ne pro vsechno je Shengen relevantni. Kdyz budu
> potrebovat prevyst kravu, tak me pri ceste pres 2 staty nejspis bude
> cekat vyrazne vic papirovani. (Nebudu ji muset nahodou po prekroceni
> hranice dat na par dni do karanteny?) Takze ho malicko chapu... i kdyz
> pro bezne pouziti to asi neni chytre.
>
> 									Pavel

Právě proto jsem se ptal, jestli se hraniční přechod nějak značí. Je
samozřejmé, že pro různé typy dopravy osob a zboží budou jiné podmínky.
Na dálnici taky platí osobní auta jinak než nákladní.
Jde právě o to, nějak routování napovědět. Ale to je asi lepší řešit
jinde, tohle by bylo dobré nastavit celosvětově.