[Talk-cz] Špatně vložené rozcestníky (old.openstreetmap.cz) - jak to opravit?

Michal Grézl michal.grezl na openstreetmap.cz
Pondělí Listopad 9 13:23:15 UTC 2015

> [...]
> dvakrát klikl na přibližné místo jejich umístění (mohlo by to jít ještě více
> přiblížit) - vyplnily se souřadnice. Bohužel jsem si je nezkontroloval a z
> editoru jsem zjistil, že se obě fotky nahrály se souřadnicemi někde v lese
> :-(
>
> Jsou to rozcestníky 3468 a 3469. Správné umístěné je
> http://www.openstreetmap.org/node/3814562080 a
> http://www.openstreetmap.org/node/2298307768
>
> Můžeš to prosím opravit, případně mi poradit jak na to? (Jestli to je vůbec
> možné). A je to chyba u mne, nebo na serveru? Používám Firefox 41.0.2 na

souradnice opraveny, zoom zvetsen na 18.
Posilani refu bylo blbe udelane, melo by to byt opravene

> A jak se vlastně to okno pro nahrávání na webu správně používá? Jak tam
> případně naklikám ty správné souřadnice? Nebo si je musím zjistit jinde?

Pokud ma fotka souradnice v exifu, necha se 0,0.
Nebo se zaskrtne zaskrtavatko exif, coz ovsem pouze zmeni souradnice
na 0,0 a zasedne je:).

> Ještě návrhy, co by tedy chtělo zlepšit:
>
> *) umožnit větší přiblížení náhledové mapy

done

> *) vylepšit to naklikávání souřadnic - ideálně s nějakou vizuální odezvou a
> možností daným bodem následně posouvat

Posouvani bodu by mohlo byt narocnejsi, uvidime.

> [...]
> Ale v dialogu samotném se nic nezmění. Takže se mi stalo, že jsem se
> pokoušel nahrát ten samý obrázek ještě jednou - to naštěstí nejde. Chtělo by
> to ten dialog trochu roztáhnout, aby se tam vešlo všechno (asi se to
> posunulo mimo po přidání políček pro ref) a po úspěšném nahrání rozcestníku
> by se tam mohla objevit nějaká zelená fajfka a zároveň by se ten dialog
> vyčistil (vyprázdnilo by se políčko s názvem souboru a ref) A kdyby se ta
> mapa zároveň posunula na souřadnice toho nově nahraného rozcestníku, to by

Vizualni kontrola uploadu ,resetovani, posunuti - neni problem.
Predelam ten dialog do jquery a pak bude mnohem jednodussi delat zmeny.

> Ale úplně nejlepší by bylo umožnit nahrát více fotek najednou. Nejprve si
> vyberu fotky, ty se nejprve nahrají na server na nějaké dočasné umístění, u
> každé se zobrazí poloha na mapě dle exifu, případně tam bude žádost o zadání
> souřadnic, pokud chybí exif. Zároveň budu mít možnost doplnit ref a změnit
> typ. A až bude všechno hotovo, kliknu na tlačítko uložit, které změny uloží
> do databáze. Pokud na uložit nekliknu, fotky se do databáze neuloží a po
> nějaké době se smažou.
>
> Takhle to třeba funguje na Flickr.com.

Je moznost domluvit se jednotlive na predani (upload, download)
baliku. Atomaticky to urcite delat nebudu, nemam zdroje k umozneni
nahravani gigovych fajlu.

> V podstatě by stačilo nahrát fotky a zobrazit je v tom editoru (až ho
> dopíšeš) :-D
>
> Jo a ještě, co takhle implementovat přihlašování pomocí
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OAuth ?

Nejaka forma prihlasovani byt musi, to je jasne.

--
Michal Grézl
http://openstreetmap.cz