[Talk-cz] imaginarni mesto

Peterova, Vera vera.peterova na firma.seznam.cz
Středa Listopad 11 09:26:01 UTC 2015

Dobrý den,

jsem v oblasti editací OSM poměrně nezkušená a potřebuji poradit.
Přestože mě zajímá téma týkající se Bosny a Hercegoviny, píšu sem,
protože jsem v seznamu konferencí tu bosenskou nenašla.

Uživatel mapy.cz, kde se mimo ČR a SR vykreslují data právě z OSM, nás
upozornil na neexistující a patrně tedy imaginární město v Bosně - viz
http://osm.org/go/xfRC~Tuh--
Na veškerých leteckých snímcích není o osídlení oblasti nic vidět a celé
je to podivné. Je možné, že si ho ten tvůrce vymyslel, nebo taky že
kreslil ze špatně georeferencovaných podkladů a patří to jinam? Je
možné, že by se taková chyba na OSM dostala, že editace neprochází ani
minimální kontrolou? Jak by se náprava takové chyby řešila - kompletní
smazání zní až téměř "drsně"...

Děkuji za jakékoliv rady,
s pozdravem

Mapy.cz

--

*Věra Peterová*
Mapy.cz

Vera.Peterova na firma.seznam.cz <mailto:vera.peterova na firma.seznam.cz>
http://www.seznam.cz/
http://www.mapy.cz/

Seznam.cz, a.s., Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5 <http://mapy.cz/s/6rw4>