[Talk-cz] imaginarni mesto

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Listopad 11 10:10:34 UTC 2015

Zdravím,
v těchto případech doporučuji obrátit se na všeobecnou talk konferenci
https://lists.openstreetmap.org/listinfo/talk
Je docela pravděpodobné, že se tam někdo z Bosny vyskytuje.

Ono to smazání zní možná drsně, ale imaginární data nemají v mapě co dělat a
je to jediné správné řešení. Stejně tak dochází k totálnímu výmazu všech dat
uživale používajícího nelegální zdroje.

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Peterova, Vera <vera.peterova na firma.seznam.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 11. 11. 2015 10:27:39
Předmět: [Talk-cz] imaginarni mesto

"
Dobrý den,

jsem v oblasti editací OSM poměrně nezkušená a potřebuji poradit.
Přestože mě zajímá téma týkající se Bosny a Hercegoviny, píšu sem, protože
jsem v seznamu konferencí tu bosenskou nenašla.

Uživatel mapy.cz, kde se mimo ČR a SR vykreslují data právě z OSM, nás
upozornil na neexistující a patrně tedy imaginární město v Bosně - viz
http://osm.org/go/xfRC~Tuh(http://osm.org/go/xfRC~Tuh)--
Na veškerých leteckých snímcích není o osídlení oblasti nic vidět a celé je
to podivné. Je možné, že si ho ten tvůrce vymyslel, nebo taky že kreslil ze
špatně georeferencovaných podkladů a patří to jinam? Je možné, že by se
taková chyba na OSM dostala, že editace neprochází ani minimální kontrolou?
Jak by se náprava takové chyby řešila - kompletní smazání zní až téměř
"drsně"...

Děkuji za jakékoliv rady,
s pozdravem

Mapy.cz

--

Věra Peterová
Mapy.cz

Vera.Peterova na firma.seznam.cz(mailto:vera.peterova na firma.seznam.cz)
http://www.seznam.cz/(http://www.seznam.cz/)
http://www.mapy.cz/(http://www.mapy.cz/)

Seznam.cz, a.s., Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5(http://mapy.cz/s/6rw4)