[Talk-cz] imaginarni mesto

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Listopad 11 10:18:28 UTC 2015

Není to jen ante44ante.
U parku  http://www.openstreetmap.org/way/360794119 je poslední uživatel
wonchs91 http://www.openstreetmap.org/user/wonchs91

Oba se naposledy přihlásili před třemi měsíci. Nevím, jestli budou reagovat
na zprávu.
Celé to na mne působí, jako že si někdo něco zkoušel. Je taky docela možné,
že se jedná o kus reálného místa, pouze zkopírovaného jinam.

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Martin Ždila <martin.zdila na freemap.sk>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 11. 11. 2015 10:56:05
Předmět: Re: [Talk-cz] imaginarni mesto

"

Zaujimave :-).

Pozeram, ze na svedomi to ma pouzivatel http://www.openstreetmap.org/user/
ante44ante(http://www.openstreetmap.org/user/ante44ante). Treba mu skusit
napisat.

Inac kontrolu dat v OSM robia samotni pouzivatelia. Ked niekto v tom okoli
zije a mapuje, tak sam vie najlepsie zistit co je podozrive.

(mailto:vera.peterova na firma.seznam.cz)>:
"
Dobrý den,

jsem v oblasti editací OSM poměrně nezkušená a potřebuji poradit.
Přestože mě zajímá téma týkající se Bosny a Hercegoviny, píšu sem, protože
jsem v seznamu konferencí tu bosenskou nenašla.

Uživatel mapy.cz(http://mapy.cz), kde se mimo ČR a SR vykreslují data právě
z OSM, nás upozornil na neexistující a patrně tedy imaginární město v Bosně
- viz http://osm.org/go/xfRC~Tuh(http://osm.org/go/xfRC~Tuh)--
Na veškerých leteckých snímcích není o osídlení oblasti nic vidět a celé je
to podivné. Je možné, že si ho ten tvůrce vymyslel, nebo taky že kreslil ze
špatně georeferencovaných podkladů a patří to jinam? Je možné, že by se
taková chyba na OSM dostala, že editace neprochází ani minimální kontrolou?
Jak by se náprava takové chyby řešila - kompletní smazání zní až téměř
"drsně"...

Děkuji za jakékoliv rady,
s pozdravem

Mapy.cz

--

Věra Peterová
Mapy.cz

Vera.Peterova na firma.seznam.cz(mailto:vera.peterova na firma.seznam.cz)
http://www.seznam.cz/(http://www.seznam.cz/)
http://www.mapy.cz/(http://www.mapy.cz/)

Seznam.cz, a.s., Radlická 3294/10, 150 00 Praha 5(http://mapy.cz/s/6rw4)

Ing. Martin Ždila(http://www.openstreetmap.org/user/*Martin*)

OZ Freemap Slovakia

tel:+421-908-363-848
mailto:martin.zdila na freemap.sk(mailto:martin.zdila na freemap.sk)
http://www.freemap.sk/(http://www.freemap.sk)