[Talk-cz] imaginarni mesto

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Listopad 11 11:30:18 UTC 2015

---------- Původní zpráva ----------
Od: Karel Volný <kavol na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 11. 11. 2015 11:38:17
Předmět: Re: [Talk-cz] imaginarni mesto

"zdar,

Dne St 11. listopadu 2015 11:18:28, Marián Kyral napsal(a):
> Není to jen ante44ante.
> U parku http://www.openstreetmap.org/way/360794119 je poslední uživatel
> wonchs91 http://www.openstreetmap.org/user/wonchs91

zřejmě rozdvojená osobnost, viz např.
http://www.openstreetmap.org/changeset/33440551
"

Jo aha,

tenhle edit jsem viděl, ale nezkoumal. Ono je to v moři až u Nového Zélandu.
V tomhle případě bude asi nejlepší obrátit se na Data Working Group (
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Data_working_group ). Ti na to mají
potřebné nástroje a kromě zabanování uživatele, umí i kompletní revert jeho
změn.

Ale co jsem tak na to koukal, v těchto dvou případech by mělo stačit vše
označit a smazat.

> Je taky docela možné, že se jedná o kus reálného místa, pouze
zkopírovaného
> jinam.

to v žádném případě, pak by nesedělo napojení na okolí; byla tam např.
prodloužená cesta od sousední vesnice (kterou někdo opravil a ukončil zase v

té reálné vesnici - jeden z těch případů opravení místo revertu všech změn,
jak jsem psal)

ten changeset, co jsem odkazoval minule, je zase úplně přesně posazený na
soutok, to bych tedy chtěl vidět, odkud jinud by se vzal přesně stejný a
stejně orientovaný trojúhelník, a jakým omylem by ze svého správného
umístění
byl posunut do jiného, kde čistě náhodou na metr správně zapadne ...

K.