[Talk-cz] Nové pojetí dálniční sítě

jzvc jzvc na tpfree.net
Středa Listopad 11 14:06:55 UTC 2015

Dne 11.11.2015 v 10:55 hiob napsal(a):
> [...]

Cus, zaklad by mel byt v relacich a defakto primarni zmena je typ
silnice + pripadne reference/nazev v te relaci. Co v relacich asi nebude
sou pripojovaky.

Sekundarne mozna reference/nazev na ways, ale tady bych byl opatrnejsi,
protoze jak v referenci tak v nazvu muzes mit (treba) cislo/nazev mostu
nebo tunelu nebo sjezdu ...

> jako R se nebude oficiálně (evidenčně) označovat nic, značka R na I/xx bude umožnovat 110km/h (lokálně 130km/h) s omezením přístupu
> (nové značky viz https://cs.wikipedia.org/wiki/Dopravn%C3%AD_zna%C4%8Den%C3%AD_v_%C4%8Cesku#N.C3.A1vrh_zm.C4.9Bn_k_1._1._2016)
> Tam kde budou nakonec R, budeme dávat highway=trunk,motorroad=yes,key=35 ... ?
> V plánu je "R se používat nebude. Silnice pro motorová vozidla budou nicméně evidenčně odlišené, podle posledních info se snad i na geoportálu ŘSD SMV zobrazí trochu jinou barvou"
>
> hiob

Co se tyce "R", defakto je dohoda, ze se (atkualne) pro R pouziva
highway=trunk,motorroad=yes. A defakto vsechny ostatni "neRkove"
dvoupruhy tam jen nemaji motorroad=yes. Takze tady myslim netreba na
specifikaci nic zasadniho menit - zkratka se jen zasadne zmeni pomer na
mape.

Vi nekdo jestli na ta "nova" Rka bude smet i jiny nez 80+ provoz?
Aktualne je rezim shodny s dalnicema.