[Talk-cz] Nové pojetí dálniční sítě

hiob hiob na quick.cz
Čtvrtek Listopad 12 09:59:39 UTC 2015

Ano preznacovani uz dokonce zaclo

http://seta00121.rajce.idnes.cz/D46_-_Exit_12_Brodek_u_Prostejova/#

http://kasme.rajce.idnes.cz/d0-151108/#PB080676.jpg

old_ref - zkusim v nejblizsi dobe udelat nejaky vzorovy priklad jak by jaka silnice mela byt popsana, at se na tom shodneme

hiob

From: Marián Kyral [mailto:mkyral na email.cz]
Sent: Thursday, November 12, 2015 10:00 AM
To: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Subject: Re: [Talk-cz] Nové pojetí dálniční sítě

Tak sice to má platit od 1.1., ale přeznačování začne už v prosinci a bude pokračovat i během ledna.

http://ekonomika.idnes.cz/v-prosinci-zacne-velke-preznaceni-silnic-fpp-/eko-doprava.aspx?c=A151111_150553_eko-doprava_fih

Teď nevím, jestli to tu už náhodou nepadlo, ale staré ref bych přesunul do old_ref.
Marián