[Talk-cz] Zvlastni tag building:place

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Pondělí Listopad 16 08:08:28 UTC 2015

Ahoj,

tak uzivatel fotrous mi odpovedel na dotaz ohledne tohoto tagu.

Tak mame alespon neco malo infromaci.

Dalibor

Dobrý den,

omlouvám se za pozdní odpověď, nějak jsem na to zapomněl.

building:place jsem si zavedl pro označení umístění budovy v

rámci velikosti sídla nebo jeho části. Pro mne nabývá hodnot:

city, town, suburb, village a umožňuje mi spolu s typem budovy

přepínat algoritmus vytváření modelu budov v City Engine.

Dům na vsi má jiné parametry než dům ve velkoměstě.

Fotrous