[Talk-cz] Nové pojetí dálniční sítě

Karel Volný kavol na seznam.cz
Neděle Listopad 22 15:59:19 UTC 2015

zdar,

no, nevim, jak si představuješ "fakt dovolená" ty, ale já bych řekl, že by se
to mělo uvádět právě jen když je tam značka měnící default ... ostatně už se
tu o tom kdysi flejmovalo ... ale protože software je blbej, tak všichni jak
otroci všude cpou tuny zbytečností jen aby jim to ukazovalo hezky, místo aby
otravovali programátory, ať si to spraví v aplikaci :-(

> Tak dálnice je dálnice ne? Předpokládá se 130.

to se ale předpokládá z toho maxspeed=CZ:motorway

nevidím důvod (krom výše uvedené neschopnosti :-/) to tam uvádět ještě
explicitně číslem - když nějakýmu potentátovi zase rupne v bedně a sníží
dálniční limit na 110, protože rychlejš jezdí jen piráti a teroristi, tak to
budeme všechno přetagovávat a řešit, co z toho bylo vloženo jako místní úprava
a co je tam jen proto, že se to psalo jako default?

> Důležitější jsou přece značky a ne to co mi píše navigace.
> Rychlost v navigaci je jen orientační.

to sice ano, ale s takovou bysme se na mapu mohli úplně vykašlat, protože
přece důležitější je reálnej stav silnice, že mi navigace píše že někde můžu
projet je přece jenom orientační, reálně to může bejt zavřený, popř. u vlaku
indiáni vytrhali koleje, že ...

i ten rychlostní údaj z navigace se často hodí a měl by odpovídat co nejlíp,
jednak kvůli plánování, jednak vyznat se v tom lese značek je problém, nikdo
nezvládá multitasking na 100% a všimnout si všeho, a stačí třeba blbě
odstavenej náklaďák, kterej schová sloupek se třema cedulema, a "je
vymalováno" ... pak je lepší řídit se navigací, než "značku jsem neviděl, tak
to můžu kotlit na max"

K.