[Talk-cz] taskman - rozcezcestníky

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Pondělí Listopad 23 13:36:51 UTC 2015

Teď  jsem kontroloval nějaké čtverce na taskmanovi a:
* pokuď je na rozcestníku "Foo (bus)" tak je to "Foo (bus)" a nikoliv jenom "Foo".
* všiml jsem si že někteří dáváte čtverci Done i když od rozcestníku nemáte fotky. To bych chápal, pokud to tam znáte -
nicméně takový rozcestník by měl mít vyplněno "ref" ať to pak můžeme nějak zkontrolovat. Např. že v té lineární řadě
nemáme nějaké díry (sans ty rozcestníky co byli zrušené).
V instrukcích je jasně uvedeno:
Při validaci čtverce zkontrolujte především že:
 *rozcestníky mají atribut ref

Takže pokud na takový čtverec někdo narazíte tak dávejte prosím "invalidate" a napište to do poznámky.

Mirek