[Talk-cz] Fwd: Hromadná reklamace stavebních objektů

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Pondělí Listopad 30 18:16:01 UTC 2015

Ahoj,

tento vtipný článek

http://zpravy.idnes.cz/aktiviste-softwarem-odhalili-tisice-chyb-uradu-f5c-/domaci.aspx?c=A151130_145927_domaci_zt

mi připomněl, že ČÚZK si nejspíš také zaslouží zahltit a nejspíš poslat
reklamaci do datovky, aby se "neztratila" ;-)

Můj mail s dotazem samozřejmě bez jakékoli reakce, nepočítám-li reakci robota,
ujišťujícího mě, že se mému podání budou ihned věnovat.

Pane Součku, neporadil byste, s kým se domluvit?

----------  Přeposlaná zpráva  ----------

Předmět: Hromadná reklamace stavebních objektů
Datum: Út 17. listopadu 2015, 10:26:31
Od: Petr Vejsada <pv na propsychology.cz>
Komu: cuzk na cuzk.cz

Dobrý den,

jsem členem komunity OpenStreetMap, zabýváme se mimo jiné mapováním budov.
Jedním ze zdrojů je i registr RÚIAN. Již více než rok vedeme databáze s
chybnými stavebními objekty, do které tyto objekty zapisujeme. Momentálně čítá
vice než 2000 chybných stavebních objektů. Seznam můžete vidět na
http://ruian.poloha.net/neplatne-budovy/ .

Všiml jsem si, že už je možné podat hromadnou reklamaci přes XML soubor na
http://reklamace.cuzk.cz/formular/index.php?source=R%C3%9AIAN&presenter=Advanced
. Rád bych této možnosti využil a chci se s Vámi domluvit, co by bylo
nejvýhodnější. Mám tím na mysli, zda zda zaslat jeden soubor či soubor
rozdělit podle území (například podle okresů či krajů).

Mimo výše uvedený seznam evidujeme tisíce stavebních objektů, u kterých je
definiční bod daleko od vlastního polygonu - největší vzdálenost definičního
bodu od polygonu budovy je přes 6 kilometrů. Tyto případy si jistě můžete
zjistit sami vhodným dotazem do Vaší databáze. Měl bych toto zahrnout do
reklamace?

Další věcí jsou případy, kdy uvnitř polygonu budovy se nachází definiční bod
jiného stavebního objektu. Tento jiný stavební objekt nemá hranice, jen
definiční bod a často je k němu vázané adresní místo, které ve skutečnosti
patří k objektu s hranicemi. Těchto budov je cca 12000 párů. Zahrnout do
reklamace či ne?

Děkuji za odpověď a těším se na spolupráci.

--
Petr, pv na propsychology.cz