[Talk-cz] Nové pojetí dálniční sítě

Karel Volný kavol na seznam.cz
Neděle Říjen 4 18:38:44 UTC 2015

zdar,

dík za echo

> Heh  ... jinak receno, jak ze dne na den postavit tisic km dalnic ...
> ceska cesta.

a také jak zvýšit výběr poplatků, řekl bych ...

chudáci lidi, který si nedávno oddechli, že jim kolem baráku přestal jezdit
tranzit, protože vedle postavili lepší silnici - znova začne ... takže se zas
bude vymejšlet rovnák na ohejbák, nový značky na téma průjezd zakázán, a
normální člověk aby radši plánoval vejlety jenom tam, kam z domu dojde pěšky,
a nedejbože muset někam dojíždět za prací :-(

> Mimochodem, ten limit 110 je pekna kravovina, protoze hromada tech
> dvouproudovek ma lepsi parametry/technicky stav, nez spousta km nasich
> dalnic.

no, já z té jejich mapky měl dojem, že z nich chtějí udělat dálnice skoro ze
všech, pročež těch 110 nebude nikde, kde by byly parametry lepší než u
(aktuálních) dálnic

spíš mi přijde jako kravina, že na stejné třídě silnic bude dvojí rychlostní
limit

nemluvě tedy o tom, že nastavení limitů u nás je vůbec celkově na palici ...

K.