[Talk-cz] Otevřená data IPR a mapa Prahou na kole

Petr Dlouhý petr.dlouhy na email.cz
Neděle Říjen 4 22:08:39 UTC 2015

Aha, asi jsem si to nepřečetl dost dobře. Známe se na IPRu s nějakými lidmi,
takže se zeptám, jestli by neposkytli nějaké speciální podmínky pro OSM.

--
Petr Dlouhý
petr.dlouhy na email.cz
Mob: +420 736 108 424

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jan Martinec <jan na martinec.name>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 4. 10. 2015 23:44:46
Předmět: Re: [Talk-cz] Otevřená data IPR a mapa Prahou na kole

"On 10/04/2015 11:07 PM, Petr Dlouhý wrote:
> Ahoj všichni,
>
> pražský Institut plánování rozvoje začal dávat k (téměř) volnému užití
velké
> množství různých zajímavých dat:
> http://www.geoportalpraha.cz/cs/opendata
>
> Začal jsem pracovat na využití přesných výškových dat pro naší mapu Prahou
na
> kole. Výsledek je (zatím) na našem testovacím serveru:
> http://devel.prahounakole.cz/?zoom=14&lat=50.10392&lon=14.40374&layers=_
Qzefsmpuy

> Pokud má někdo o něco podobného zájem, můžu poskytnout nějaké know-how.
>
> Ta výšková data jsou hodně přesná - mohou sloužit jako zdroj k mapování
nebo
> zpřesňování různých objektů v OSM. Například potoky, cesty a skály se
pomocí
> toho dají často dobře zaměřit.

Ahoj,

sice mohou, ale smějí? Pokud tohle
http://www.geoportalpraha.cz/cs/clanek/276/licencni-podminky-pro-otevrena-
data#.VhGby1R94WM
čtu dobře, je to licencovaný CC-BY-SA 4.0 - jak můžu pro data zachovat
tuto licenci a zároveň ODbL? To podle mě nejde (zjevně už se to řešilo
na http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cannot_import_CC_BY-SA_licensed_data )

Takže pokud to chápu správně, potřebovali bychom pro OSM dual-license
(data uvolněna *i* pod ODbL) - nebo to chápu blbě?

Honza "Piškvor" Martinec