[Talk-cz] Otevřená data IPR a mapa Prahou na kole

Jachym Cepicky jachym.cepicky na gmail.com
Pondělí Říjen 5 05:22:01 UTC 2015

ahoj. tohle je nase chyba, kompatibilitu s odbl jsme prehlidli :-( (uz me
na to upozornoval maurizio napolitano),

mate nejaky navrh reseni? baz ipr nam urcite vyjdou vstric.

taky bychom aktualizovali nasi prirucku o otevirani prost. dat

diky za pomoc