[Talk-cz] Český CUZK:KM

tohle.je.muj.email na seznam.cz tohle.je.muj.email na seznam.cz
Neděle Říjen 11 15:50:54 UTC 2015

Ahoj,

díky za tip, ale tím to asi nebude. Ani když si přidám např. vrstvu  "tms[20]:http://tile.poloha.net/parcely/{zoom}/{x}/{y}.png" tak to stále dělá to samé. Jde o to, že jsem nic neměnil, žádné odkazy, žádné hodnoty. Prostě se to ze dne na den začalo chovat takto a opravdu nevím, čím to.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Vejsada
Komu: OpenStreetMap Czech Republic
Datum: 11. 10. 2015 14:00:43
Předmět: Re: [Talk-cz] Český CUZK:KM

Zdravím,

můj odhad - "distribuované" seznamy vrstev, koukám, nemají uvedeno maximální
příblížení, tak tam asi JOSM dá nějaký svůj default a ten je, myslím, 17. Vlez
si do nastavení podkladových vrstev (Mapové podklady -> Nastavení mapových
podkladů) a tam co je např.

tms:http:// ...

dej

tms[20]:http:// ...

Dále je v advandced nastavení proměnných  max_zoom -
imagery.generic.max_zoom_lvl a imagery.tms.max_zoom_lvl

tak tam dát taky hodnotu 20.

Server mi běží OK, JOSM taky, vykresluje mi i KM. KM je WMS, tak tam by zoom
měl být součástí definice vrstvy na serveru.?

--
Petr