[Talk-cz] Mapovani turistickych tras

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Úterý Říjen 13 08:52:39 UTC 2015

Dne 13.10.2015 v 09:35 Petr Vejsada napsal(a):
> se dohodněte, pak tam dám, na čem se dohodnete. Rozcestníky by šly od zoomu
> 15, ale myslím, že by vypadaly blbě.

U tehle mapy je IMO jedno jak bude vypadat, jde o to jestli bude prehledna a zda tam uvidime to co chceme mapovat - zda
to tam je, ci zda to chybi. Proste pocatecni review.
Editace samotna uz pak probiha nekde jinde (iD, Josm...)

> --
> Petr.

waymarkedtrails.org mi prijdou na tohle blbe, protoze ta linie cesty nema barvu te trasy (jenom ty ctverecky). Coz
napriklad u krizeni nekolika cest (Helencina studanka) vypada blbe. Resp je to pouzitelne pro uzivatele jako mapa, ale
pro vytvareni mapy mi to prijde blbe.