[Talk-cz] Mapovani turistickych tras

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Středa Říjen 14 07:49:34 UTC 2015

same skvele zpravy

za me urcite zmensit ty ikony rozcestniku tak na 40 pct jejich velikosti
k nazvum rozcestniku bych navrhnul pridat zobrazeni jejich #ref (asi by to
pro dalsi strojove zpracovani mel byt udaj, ktery je vhodne do databaze
dodat resp. zkompletovat, tak at je hned videt kde je/chybi)
rozhodne bych se primlouval za zobrazeni VSECH (ano, vim, je to dost siroky
pojem) znacenych cest, ne jen KCT. Kdyz uz se toto dela a lide jsou do
terenu, tak by byl hrich nedat sanci to nedelat v obecne kategorii "znacene
trasy". Treba i s ohledem na to, ze je v databazi casto proste mame
(cyklotrasy, cyklostezky), jen mohou byt nespravne zaznacene, pretrasovane,
poskozene (viz http://cycling.waymarkedtrails.org/cs/?zoom=14&lat=49.10729&
lon=16.49715&hill=0&route=0.745#routes )... A pak i takove, ktere v databazi
obecne mame (treba naucne stezky) a nevime, zda vsechny Tedy aby se
zobrazovaly treba:
- lokalni (napr. bezecke) trasy http://waymarkedtrails.org/cs/?zoom=15&lat=
49.20814&lon=16.54646&hill=0#routes
- naucne stezky http://waymarkedtrails.org/cs/?zoom=15&lat=49.24135&lon=
16.50088&hill=0#routes (kct_green:learning, kct_none:learning...)
- konske stezky (zvlaste kraj Vysocina do znaceni investoval, dokonce myslim
prostrednictvim KCT! a v mape jsou jen stripky techto tras: http://riding.
waymarkedtrails.org/cs/?zoom=12&lat=49.26712&lon=15.56149&hill=0&route=
0.745#routes )
- zimni trasy (lyzarske: sjezdove, bezkarske) http://slopemap.
waymarkedtrails.org/cs/way/369569620?zoom=13&lat=49.58039&lon=16.08921&hill=
0&route=0.745#

a pak dat treba sanci, aby se zacaly mapovat ci zobrazovat napr route:inline
_skates (nejak nechapu, ze by v CR nebyla v OSM temer zadna zaznacena inline
stezka? http://skating.waymarkedtrails.org/cs/relation/3376572?zoom=15&lat=
50.52717&lon=13.61129&hill=0&route=0.745

Doatz - ty identifikovane geometricky poskozene trasy by se nedaly nejak
zvyraznit v mape? Treba v samostatne prepinatelne vrstve? Umoznuje toto
reseni nejake prepinatelne vrstvy?

S diky

VOP

"OK, takže technická příprava snad hotova. Overlay se překresluje ihned po
zpracování denní porce v zoomech 7-13 (cca 3 minuty), zoomy 14-20 se mažou,
neb se stihnou vykreslit na vyžádání. Kdyby ještě něco (zmenšit rozcestníky?

udělat je samotné černé bez toho rámečku?to budou méně výrazné).

Stále taky běží úloha, kterou tu někdo chtěl, a to jsou "rozbité relace".
Jsou
to relace route=hiking nebo route=foot, které jsou geometricky rozbité -
není
to jedna souvislá čára. Buď tam mohou být ocásky a nebo je čára přerušená,
například http://mapapi.poloha.net/relation/2163647 . Seznam je na
http://osm.poloha.net/rozbite_relace.csv . Nejedná se tedy pouze o cesty
KČT,
ale o všechny relace uvedeného typu.

Tak mě napadá, že by se ty rozbité čáry daly také dát do toho overlaye.
Někdy
se v tom těžko hledá, když je 100 km dlouhá cesta přerušená na půl metru
nebo
má půlmetrový ocásek ;-) ?

--
Petr