[Talk-cz] Mapování tras KČT na taskmanu

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Říjen 14 11:01:07 UTC 2015

---------- Původní zpráva ----------
Od: Miroslav Suchy <miroslav na suchy.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 14. 10. 2015 10:53:57
Předmět: [Talk-cz] Mapování tras KČT na taskmanu

"Na:
http://taskman.poloha.net/
jsem založil nový projekt "Mapování turistických tras KČT"
http://taskman.poloha.net/project/2

Ten projekt-1 bych ponechal na testování, ať si každý může vyzkoušet to
WebUI.

Když kliknete na Instructions, tak jsou tam - doufám - vyčerpávající
informace.
"

Pěkné, moc pěkné. Koukám, že stránka http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:
information%3Dguidepost by potřebovala přeložit ;-)

"
Časem založím další projekty na mapování cyklostezek a další na mapování
lyžařských cest.
Pokud mě někdo předběhne budu jenom rád.

Pokud máte připomínky k instrukcím, tak jsem jedno velké ucho a rád to ještě
upravím.

Takže hurá na mapování :)
"

Hned bych začal, ale poslední dobou mám čím dál tím méně času :-( Snad se to
v listopadu zlepší.

Mirek