[Talk-cz] tipy na malování budov na poloha.net

jzvc jzvc na tpfree.net
Sobota Říjen 17 12:01:15 UTC 2015

Dne 17.10.2015 v 12:01 Vladimír Slávik napsal(a):
> JOSM totiž musí být puštěný, když se na ten odkaz kliká...
> VS

Coz neznamena, ze to bude fungovat, bohuzel. Podle mych osobnich
zkusenosti je to asi tak funkcni jako hod kostkou. Kupodivu pomerne dost
zalezi na webu na kterem to je. Nekde to funguje prakticky 100%
(keepright) jinde tak ze 30% (main osm).

Nepovedlo se mi zjistit proc, je to jak kdy.

Mozna by efektivnejsi pristup nez localhost + port byla registrace
vlastniho protokolu = neco na tema osm://cosi. To totiz funguje
spolehlive jak ve win tak v tuxovi.