[Talk-cz] Mapování tras KČT na taskmanu

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Středa Říjen 21 10:43:53 UTC 2015

On Wed 2015-10-21 09:56:38, Tom Ka wrote:
> To je podle mne dost skoda - pak budeme delat dalsi projekt na
> kontrolu vsech rozcestniku? Jsou soucasti znaceni tur. tras a je to
> jedna z moznosti jak pak delat kontroly (diky fotkam apod.), takze
za

No, vzhledem k tomu ze kontrola rozcestniku je vyrane vic prace nez
kontrola tras, tak jo, dalsi projekt...

(Trasy muzu zkontrolovat bez toho abych ji celou prosel, kdyz to v
oblasti trochu znam. Ale kde jsou jaky tabulky na stromech... to uz z
hlavy fakt nevim, a i pri prochazeni by bylo jednoduchy neco
prehlidnout.)
								Pavel