[Talk-cz] Rozcestnik bez jmena

Jan Breuer jan.breuer na jaybee.cz
Středa Říjen 21 11:19:42 UTC 2015

Dne 21. října 2015 12:59 Miroslav Suchy <miroslav na suchy.cz> napsal(a):

> Jak nalozit s rozcestnikem ktery je bez jmena?
> Viz napr.
> http://old.openstreetmap.cz/img/guidepost/20151018_162127-1.jpg
> Na rozcestniku samotnem neni jmeno.
> Nicmene rozcestnik ve Slapanicich (2 km daleko) na nej ukazuje jako na
>   Zuran (pam., odb.)
>
> Az do ted jsem nechaval "name=" prazdne, protoze na rozcestniku to jmeno
> neni, ale ted jsem si uvedomi ze to jmeno lze vytezit ze sousednich
> rozcestniku.
>
> Takze pridat jmeno, nebo nepridat? Co je spravne?
>
> Mirek

Neexistuje možnost nějak zadat, že jméno je odvozené? Nemůžu si vzpomenout
a nejde mě teď nic najít, ale u adresních bodů přeci nějak šlo říct, že
když je řadovka a v referenčním zdroji mám jen číslo popisné prvního a
posledního domu, tak ty mezilehlé dopočítám a nastavím source:addr na
"dopočítané". Ten stejný princip by tady šel použít taky, ne?

name=Žuráň (pam., odb.)
source:name="odvozené/dopočítané"

Honza