[Talk-cz] Mapování tras KČT - uspěchané Done

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Říjen 22 05:36:21 UTC 2015

Jeste poznamka - neni nutne podle mne zrusit vsechna DONE. Zatim se
nikde nepouzila verifikace a presne tohle by stejne mel byt jeji cil.
Takze navrhuhju ted pravidla samozrejme zavest, ale hotove veci
neresit (pokud to nespravi jejich owner v ramci sebereflexe :-) ) a
kontrolu nechat na verifikaci ktera by stejne mela probehnout.