[Talk-cz] dotaz na relaci č. 5606769

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Čtvrtek Říjen 22 05:39:08 UTC 2015

To, ze rve OsmHiCheck bych v tomhle pripade nepiovazoval za uplne
klicove, muze se take mylit ze :-). Myslim, ze je potreba zjistit v
terenu jak je to znaceno na stromech/sloupech apod. Sladeni kct_NECO a
osmc:symbol je pak az druha vec.

Osobne cekam, ze hlavni vlna kontrol pres OsmHiCheck bude az po
skonceni ukolu v tasking manageru.