[Talk-cz] Český CUZK:KM

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pondělí Říjen 26 11:59:38 UTC 2015

Na sminku neni cele videt, rak vykopirovavam cele URL:

wms:http://wms.cuzk.cz/wms.asp?service=WMS&VERSION=1.1.1&REQUEST=GetMap&SRS={proj}&LAYERS=parcelni_cisla_i,obrazy_parcel_i,RST_KMD_I,hranice_parcel_i,DEF_BUDOVY,RST_KN_I,dalsi_p_mapy_i,prehledka_kat_prac,prehledka_kat_uz,prehledka_kraju-linie&FORMAT=image/png&transparent=TRUE&WIDTH={width}&HEIGHT={height}&BBOX={bbox}

snad pomuze. Bye