[Talk-cz] Tagování škol

Jiří Nováček gfreshman na gmail.com
Úterý Říjen 27 10:15:32 UTC 2015

Mě zkrátka připadá nedobré do tagu "name" dát něco jiného než název školy -
ten jediný jednoznačný a ověřitelný název, tedy ten úřední.
Ale OK, zřejmě jsem jediný.
Takže abych shrnul názory, souhlasíte že takto by to byla správně otagovaná
škola?:

amenity=college
name=SPŠE a VOŠ
official_name=Střední průmyslová škola elektrotechnická a Vyšší odborná
škola Pardubice
ref=181048841    (IZO)
ref:redizo=691005559    (REDIZO)
a případné další tagy (email, tel, web)

tímpádem na renderu bude "název rozumný", kdo potřebuje si z dat vytáhne
"název úřední" a když vím IZO i REDIZO tak proč neuvést oba, přičemž IZO je
asi lepší.

Druhá možnost by byla v "name" dlouhý název a v "short_name" zkrácený, ale
to je asi horší varianta.

S tím, že když v OSM narazím na školu která má v "name" zkráceninu, tak
doplním "official_name" a další údaje a zkráceninu ponechám, pokud narazím
na zcela chybějící školu tak vím "official_name" a obsah "name" si asi budu
muset nějak tipnout...

Ohledně "pravopisně správného názvu"... tím by se vytvořil akorát další
dlouhý název, který není ani úřední ani rozumný :)

Jirka Nováček