[Talk-cz] jaké mám psát ref k rozcestníku

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Čtvrtek Říjen 29 12:52:06 UTC 2015

Nepředpokládám (= doufám), že ten REF nikdo nepoužívá jako unikátní
klíč... unikátní klíč by měl být privátní pro tu databázi. Může se stát,
že někde vzniknou omyly (koneckonců, i u rodných čísel existují duplicity
a musí se to řešit), mohou se dělat opravy, atd. Takže REF je jen
atribut.

> Referencni udaj v podstate nesmi byt unikatni, jinak by nesly parovat
> fotky z vic uhlu apod.
> Ja bych navrhoval psat jen ten novy a ty stare psat do jineho policka,
>  ktere by mohlo byt pro tento ucel vytvoreno.

Jo, ale: na rozcestníků ještě vůbec to nové číslo napsané být nemusí.
A protože nemám svolení KČT, nemůžeme si ta čísla brát z jejich aplikací.
Takže pak by se Ti mohlo stávat, že to nové číslo bude v netriviálním
počtu případů chybět - čili jak píšeš, buď by ten první musel být prázdný,
což asi není úplně kosher pro OSM, nebo prostě pak v hodnotách hledat
regexy (níže).

Podle mne by bylo ideální dělat ten matching na refy odpovídající
regexu [[:upper:]]{2}[[:digit:]]{3}[[:lower:]]{0,1}
což je doufám unikátní a pro daný rozcestník jednoznačné (nemám ale
standard KČT v ruce, abych si byl jist). Pokud se to nepovede, tak
zkusit napárovat kterýkoli s identifikátorů (po splitu na ";") a pak
brát to jen jako pravděpodobnostní párování.

Petr