[Talk-cz] Posuny trasovaných budov

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Říjen 30 06:03:15 UTC 2015

Ahoj. Porovnej to s katastrálními mapami. Natrasované budovy by měly na KM sedět.

Marián

-------- Původní zpráva --------
Odesílatel: "Petr Schönmann" <pschonmann na gmail.com>
Odesláno: 30. října 2015 5:41:00 SEČ
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Předmět: [Talk-cz] Posuny trasovaných budov

Ahoj !
Koukal jsem na poloha.net že bych si natrasoval nějaké budovy co jsou
nabídnuty na mapování v tipech. Inu otevřel jsem nějakou obec a hle už
zmapováno. Petr1868 mě předběhl. Koukám na ty budovy a všechny jsou tak
trochu posunuté, ale čas je nový. Klikám v traceru u sebe a posune se
přesně na podklad co mám stažen aktivováním vrstvy v JOSM. Sedí jak prdel
na hrnec. Kdo tedy má špatné nastavení ? Nemám tam mít třeba nějaký posun,
nebo holt Petr má v JOSM nastaven nějaký posun, že trasuje o chlup mimo ?
Infoobrázek v příloze