[Talk-cz] jizdni rady

Ha Noj ehanoj na gmail.com
Úterý Září 1 19:23:53 UTC 2015

> tohle přesně odpovídá tomu, jak jsou zastávky uvedeny na označnících a v
> jízdních řádech. Samozřejmě, jiné společnosti to můžou mít jinak.
>
> Tak nějak jsem doufal, že "číslo zastávky" bude unikátní ID a ono je to jen
> pořadí v rámci linky :-(
*** Jízdní řády se dělají zezdola dopravci, kraje nezřídka moc
nezajímají. Před několika lety jsem zpracovával JŘ na úrovni kraje od
cca 10 dopravců a většinu času zabralo čištění dat jako jsou různé
neexistující zastávky, zastávky s různým pojmenováním, překlepy a
hlavně časové příznaky pravidelnosti spojů.

ha
hanoj