[Talk-cz] jizdni rady

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Úterý Září 1 21:33:48 UTC 2015

On Tue 2015-09-01 23:11:37, Pavel Machek wrote:
> Ahoj!

> Mas nejaky zacatek skriptu?
>
> Ja zatim davam svoje sem:
>
> http://timetab.cvs.sourceforge.net/viewvc/timetab/timetab/cz/cis/
>
> Rozbalovani vnorenych zipu uz chodi...

A cteni jizdnich radu taky neco dela, ale jestli neco
rozumneho... :-). Mam spatne coding page, a nektery spoje jsou
pozpatku, a csv by se asi mel parsovat "malicko" jinak, ale vysledek
vypada uveritelne:

...skript je cis2tt.py.

#  100387_63
 	 2100 	 . 	 0 	 Praha,,Háje
 	 2101 	 . 	 0 	 Praha,,Horčičkova
 	 2104 	 . 	 0 	 Praha,,Sídliště Petrovice
 	 2110 	 . 	 0 	 Praha,,Nové náměstí
 	 2111 	 . 	 0 	 Praha,,Uhříněves
 	 2116 	 . 	 0 	 Říčany,,prům.areál Černokostelecká
 	 2118 	 . 	 0 	 Říčany,,K žel.st.
 	 2120 	 . 	 0 	 Říčany,,U nem.
 	 2121 	 . 	 0 	 Říčany,,Rychta
 	 2124 	 . 	 0 	 Tehovec,Vojkov,
 	 2127 	 . 	 0 	 Mukařov,,
 	 2129 	 . 	 0 	 Louňovice,,I.hráz
 	 2130 	 . 	 0 	 Louňovice,,II.hráz
 	 2132 	 . 	 0 	 Vyžlovka,,
 	 2134 	 . 	 0 	 Kozojedy,,rozc.
 	 2137 	 . 	 0 	 Kostelec n.Č.l.,,Na Skalce
 	 2138 	 . 	 0 	 Kostelec n.Č.l.,,Trativody
 	 2139 	 . 	 0 	 Kostelec n.Č.l.,,U Křížku
2141 	  	 . 	 0 	 Kostelec n.Č.l.,,nám.

								Pavel