[Talk-cz] jizdni rady

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Září 2 06:06:25 UTC 2015

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Machek <pavel na ucw.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 1. 9. 2015 23:12:50
Předmět: Re: [Talk-cz] jizdni rady

"Ahoj!

PopisJDFverze1_9.rtf

> Tak jsem se v tom trochu pošťoural. 10 tisíc zipů 1 - xxxxx - šílenost.
> Zkoumal jsem ČSAD Frýdek-Místek a tam to vypadá, že nějaký použitelný
> seznam zastávek z toho vypadne.

Mas nejaky zacatek skriptu?

Ja zatim davam svoje sem:

http://timetab.cvs.sourceforge.net/viewvc/timetab/timetab/cz/cis/

Rozbalovani vnorenych zipu uz chodi...
Pavel
"

Koukám na to rozbalování, máme to plus mínus stejně. Ale než tahle hala bala
se mi více líbí rozbalení do struktury

<dopravce>/<linka>/

To už mám rozvrtáno, večer dokončím a pošlu. Jediný problém na který jsem
narazil bylo, že někteří dopravci mají ve svém jméně čárku, takže cut -d ","
mi vrátil jen kousek. To se dá vyřešit přes cut -d '"'. Jenže to mně napadlo
až teď ráno ;-)

No a pak ještě ze zména dopravce buď úplně odstranit diakritiku, nebo ji
převést z cp1250 do utf-8 (iconv -f cp1520 -t utf-8)

A tak mně napadá, že součásti rozbalovacího skriptu by mohla být i konverze
všech souborů z cp1250 do utf-8. Pak se s tím bude pracovat mnohem lépe ;-)

mkdir -p $B/tmp

(

  cd $B/tmp

  unzip ../../$B.zip