[Talk-cz] jizdni rady: vysledky porovnani Praha

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Pátek Září 4 11:41:00 UTC 2015

Ahoj!

> Není zač.
>
> Jak se to používá? Jak si to můžu vygenerovat třeba pro
> Frýdek-Místek?

V cz/cis/ pomoci unpack a cis2tt.py prelozis jizdni rad do delme.tt.

Potom ../tools/tt2stations, a nejakym sikovnym grepem vyberes
Frydek. (A asi rucne smazes Frydek..,). Vysledkem budis frydek.cis .

Nekde stahnes osm, a pomoci list_stops_osm (to by chtelo prepsat, je
to _velky_ hack) vyrobis frydek.osm .

A pak zmenis ../tools/compare_stops.py (das tam name = "frydek") a
pustis... jeste doporucuju | sort, pak je videt u chyby i oprava.

[A kdyz napises README tak ho pridam do CVS :-)]

> A nic proti cvs, ale nešlo by to trochu moderněji, třeba přes git? :-D Z
> toho spartánského rozhraní SF jsem ani nebyl schopen zjistit, co všechno jsi
> měnil.

No, treba.. jednou... :-).
									Pavel