[Talk-cz] dotaz na vykreslování turistických značek na MTBmap

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Neděle Září 6 18:32:30 UTC 2015

> koncem srpna jsem upravil několik  turistických značek v okolí Luže a Košumberku
> Jednalo se např o žlutou značku přes Pivnice - relace 5469948
> zelenou značku přes Podskalu - relace 1525746
> modrou přes Podskalu - relace 3255011
>
> V nově aktualizované MTBmap s daty ze dne 2.9.2015 se však úpravy těchto značek nevykreslily -
> co je špatně?

Spatne je to, ze probehl sice import novych dat, ale zhavarovalo
z nejakeho duvodu prerendrovani mapy - ktere bezi na pozadi pote,
co dobehne ten import dat a prepise se na webove strance datum
aktualizace (to prerendrovani bezi cca tyden).

Musim se podivat, co se stalo...

Petr