[Talk-cz] Odborník na cyklotrasy v iD

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Září 9 05:59:29 UTC 2015

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Holub <hopet na ics.muni.cz>
Komu: 'OpenStreetMap Czech Republic' <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 9. 9. 2015 7:17:24
Předmět: Re: [Talk-cz] Odborník na cyklotrasy v iD

"Ahoj,

> Co jsem tak hledal, tak http://learnosm.org/en/beginner/id-editor/ o práci
s relacemi nic
> nepíše a po lehkém průzkumu možností iD editoru to vypadá, že umožňuje
pouze práci stylem
> jeden objekt, jedna akce. Označit více cest jde, ale jediné co s tím jde
dělat, je spojit je
> do jedné čáry.

no, ja o iD vim taky houby... ale kdyz si v nem vyberu way, tak ji
mohu pridavat do relace (je to uplne dole ve vlastnostech v okne
vlevo od mapy s daty). To zas bychom asi iD krivdili, ze relace
vubec neumi (a bylo by to divne - navic i puvodni dotazovatel psal,
ze jeho problem je, ze ty relace v iD nedokaze identifikovat cislem ale
pouze seznamem destinaci).

Petr
"

Já jsem neříkal, že iD relace vůbec neumí, jen že se o nich na learnosm.org
taktně mlčí. A ani na googlu jsem nic podrobnějšího nenašel.

Problém je hlavně s hromadným přidáním vybraných cest do relace. To zřejmě
nejde. Taky nevím, jestli se ty relace dají nějak vizualizovat abych viděl,
které cesty v relaci už jsou a že se na nic nezapomnělo.