[Talk-cz] Odborník na cyklotrasy v iD

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Září 9 06:01:36 UTC 2015

---------- Původní zpráva ----------
Od: Marián Kyral <mkyral na email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 9. 9. 2015 7:57:24
Předmět: Re: [Talk-cz] Odborník na cyklotrasy v iD

"

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Holub <hopet na ics.muni.cz>
Komu: 'OpenStreetMap Czech Republic' <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 9. 9. 2015 7:20:02

"> Co jsem tak hledal, tak http://learnosm.org/en/beginner/id-editor/ o
práci s relacemi nic
> nepíše a po lehkém průzkumu možností iD editoru to vypadá, že umožňuje
pouze práci stylem
> jeden objekt, jedna akce. Označit více cest jde, ale jediné co s tím jde
dělat, je spojit je
> do jedné čáry.

Jo a jeste jedna vec: mohl by nekdo dotycneho na foru upozornit, ze
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cyklotrasy_v_%C4%8CR
neni aktualizovany zdroj a ze je potreba pouzivat
http://ra.osmsurround.org/
? Abychom tam pak ruzne trasy nemeli nekolikrat ;)
"

A tahle věta na wiki tedy už není pravdivá?

> Poznámka: seznam tras KČT je generován skriptem
(https://github.com/PetrDlouhy/osm-route-catalogizer) na základě tagu
"operator=cz:KČT".

"

Mimochodem, mohl by jsi tu wiki stránku vhodně upravit? Já se v cyklotrasami
zatím nezabýval.