[Talk-cz] Vyběr jedné ze dvou vrstev v JOSM

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Čtvrtek Září 17 05:01:40 UTC 2015

> Jak mohu v JOSM vybrat jednu ze dvou vrstev?
>
> Jde mě o toto, když si v JOSM otevřu část
> https://www.openstreetmap.org/way/318788855#map=19/50.04498/14..44788
> <https://www.openstreetmap.org/way/318788855#map=19/50.04498/14.44788>  , je tam jak budova
> tak ještě pedestrian. Jak lze vybrat tu budovu která je pod ní? Mě se to nedaří.

Vrstva v JOSM je trochu jiný termín - ty se vybírají v samostatném
okně. OSM v pravém slova smyslu vrstvy nepoužívá (pouze používá
klíč "layer", na jehož základě bys mohl filtrovat - např. pomocí
dialogu vyhledávání v JOSM).

Předpokládám, že to co, potřebuješ, je Alt+klik při použití normální
nástroje výběru. Tj. máš 2 objekty, které sdílejí jednu nebo více
cest a potřebuješ kliknutím na té sdílené cestě iterovat přes
jednotlivé objekty.

Petr