[Talk-cz] Budovy v budově

jzvc jzvc na tpfree.net
Čtvrtek Září 17 13:35:58 UTC 2015

Dne 17.9.2015 v 10:17 Petr Kadlec napsal(a):
> <mailto:miroslav na suchy.cz>>:
>
>     Dne 17.9.2015 v 07:03 Lukas Novotny napsal(a):
>      > Jak řešit chybu s budovou v budově nebo nechat být?
>      > […]
>
>     IMHO
>     http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Simple_3D_Buildings
>     viz Obrys budovy
>

> Nemyslím.
>
> Tady je to IMHO jeden z běžných problémů RÚIANu: Dům č.p. 422
> <https://www.openstreetmap.org/way/122128671> má geometrii celého
> dlouhého baráku, načež ostatní čísla popisná, např. č.p. 428
> [...]

Souhlas, je to typicky priklad pouziti RUIAN (a bordelu v nem). Nekde v
historii jsem posilal do konfery i popis ruznych variant ktere
nastavaji, zcela bez jakekoli logiky. Rozkreslene budovy by asi nemely
mit ID z RUIAN, protoze neodpovidaji tomu co je tam.

Defakto totez plati o adresach - v RUIAN jsou klidne prideleny budovam
adresy, ktere v dane lokalite vubec nemohou byt (nejblizsi ulice daneho
jmena je kilometry daleko). Co si vzpominam, narazil jsem i na budovy,
ktere dle RUIAN maji 3 ruzne adresy ... z cehoz nejmene 2 jsou na druhe
strane obce.

Skoro bych rekl, ze tvurci dostavaji zaplaceno od kusu, a tak tam proste
naladujou nejaka data at je veselo.