[Talk-cz] Hlášení problémů KČT

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Středa Září 23 06:03:05 UTC 2015

Ve volném čase se teď snažím procházet chybějící trasy KČT a už jsem jim
hlásil dva problémy v jejich značení přes http://www.turistickeznaceni.cz/
U posledního případu jsem nakonec připsal:

 Přispěno z komunity OpenStreetMap.

Možná je to drobnost, ale pokud bychom to dělali všichni, tak by to
mohlo přispět ke zvýšení povědomí KČT o OSM a možná i k lepší spolupráci
v budoucnu.
Nechám na vás zda to budete používat taky.

Mirek
--
                                        ,,,
                                       (o o)