[Talk-cz] dotaz na seznam turistických značek

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Úterý Září 29 09:33:03 UTC 2015

Dne 29.9.2015 v 10:09 Zdeněk Pražák napsal(a):
> Doplňuji mimo jiné i relace turistických značek. Přitom jsem narazil na relaci č. 2118845 - v popisu relace jsou uvedeny
> jako destinations Černé jezero a Prášily, relace je však zatím zakreslena ze Zadní Zvonkové až někam k Nýrsku v délce
> 136 km.
>
> Chtěl jsem se tedy zeptat, zda je někde k disposici seznam turistických tras alespoň s uvedením odkud kam vedou.

To co je v OSM je vypsano zde:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Trasy_K%C4%8CT

Ultimatní seznam od KČT ve volné formě neexistuje. To se tu už několikrát probíralo.
Já to dělám tak že vizualně zkontroluji OSM s jinými mapami a to co chybí dám na:
  http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Chyb%C4%9Bj%C3%ADc%C3%AD_Trasy_K%C4%8CT
a pak si tam naplánuji výlet a fyzicky to projdu a pak to zanesu do OSM.

Mirek