[Talk-cz] dotaz na seznam turistických značek

Zdeněk Pražák ZPrazak na seznam.cz
Úterý Září 29 09:58:58 UTC 2015

na uvedenou trasu jsem narazil právě na výletě v Prášilech
Na naplánování dalšího výletu je to dost daleko a uvedená trasa je celkově
příliš dlouhá.
Stejnak nevím jak bych poznal odkud a kam uvedená značka vede - na novějších
rozcestnících jsou uvedeny pouze nejbližšší cíle a číslo rozcestníku, číslo
trasy je pouze na některých starších rozcestnících.
Pražák

---------- Původní zpráva ----------
Od: Miroslav Suchy <miroslav na suchy.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 29. 9. 2015 11:34:10
Předmět: Re: [Talk-cz] dotaz na seznam turistických značek

"Dne 29.9.2015 v 10:09 Zdeněk Pražák napsal(a):
> Doplňuji mimo jiné i relace turistických značek. Přitom jsem narazil na
relaci č. 2118845 - v popisu relace jsou uvedeny
> jako destinations Černé jezero a Prášily, relace je však zatím zakreslena
ze Zadní Zvonkové až někam k Nýrsku v délce
> 136 km.
>
> Chtěl jsem se tedy zeptat, zda je někde k disposici seznam turistických
tras alespoň s uvedením odkud kam vedou.

To co je v OSM je vypsano zde:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Trasy_K%C4%8CT

Ultimatní seznam od KČT ve volné formě neexistuje. To se tu už několikrát
probíralo.
Já to dělám tak že vizualně zkontroluji OSM s jinými mapami a to co chybí
dám na:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Chyb%C4%9Bj%C3%ADc%C3%AD_Trasy_K%C4%8CT
a pak si tam naplánuji výlet a fyzicky to projdu a pak to zanesu do OSM.

Mirek