[Talk-cz] Fwd: TransIP

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Úterý Září 29 23:38:55 UTC 2015

Ahoj,

mně ty maily taky došly oba; asi jsem byl netrpělivý. Tak je tam vše, co jste
si objednali :) RSS je http://ruian.poloha.net/mapovat_budovy/ (odkaz na
hlavní straně) a v http://poloha.net/tipy-na-mapovani-budov je přidán prolink
na JOSM. Ten BBOX má natvrdo velikost a střed je definiční bod KÚ.

Marián: no aby se ti to nelíbilo, když je tam reklama na Kyralovy :-), no, ty
texty ve slideshow stejně nikdo nečte, tak tam dám časem místo toho leaflet
mapu.

Předchozí konfigurace byla 4CPU, 3.5G. Ty CPU byly o chlup rychlejší než jsou
teď ty 2 (myslím každá z nich), jenže dřív se stejně flákaly, pže čekaly na
disk. U TransIP bude asi opravdu SSD.