[Talk-cz] Pomocny rozcestnik - neznačená trasa

Milan Cerny milancer na centrum.cz
Úterý Duben 5 06:56:12 UTC 2016

Zdravím, když už se tu řeší pomocné rozcestníky, tak by mě zajímalo, jak v mapě správně značit či neznačit tuto neznačenou trasu od pomocného k běžnému rozcestníku?
Poslední dobou jsem zaznamenal několik případů, kdy KČT nahrazuje klasickou "barvu" právě tímto virtuálním značením s pomocným rozcestníkem. Většinou bez pásového značení, někde značení zůstalo.
Tyto kousky jsem značil jako odbočky stejnou relací a barvou jako trasa, což je špatně. Rád bych to opravil tak, aby to v mapě bylo vidět ale aby to nebyla barva.
Díky.

Milan