[Talk-cz] Co je cyklorozcestnik? (bylo: Pomocny rozcestnik)

Miroslav Suchý miroslav na suchy.cz
Úterý Duben 5 11:10:08 UTC 2016

Dne 4.4.2016 v 14:55 Petr Vozdecký napsal(a):
> (z drivejsi diskuse cilene odbocuji samostatne tema)

A ja si dovolim odbocit jeste dal v podobnem tematu.

Pri znaceni pesich tras si pomalu vsimam cyklotras a snazim se fotit
rozcestniky cyklotras a zjistil jsem ze vlastne nevim co je rozcestnik.

Mame klasicke TIMy:
  http://map.openstreetmap.cz/img/guidepost/20160227_131338-1.jpg
ty jsou IMO jasne.

No a pak jsou takove ty cedule ktere vyznacuji smer (1):
  http://foto.turistika.cz/foto/58097/48518/full_51e56e_Snimek-009.jpg
U nich nevim. Nekdy totiz znaci opravdu rozcesti (2):
  http://map.openstreetmap.cz/img/guidepost/20150912_092305_HDR.jpg
Nekdy i dost komplikovane (3):
  http://map.openstreetmap.cz/img/guidepost/20160228_143346.jpg
A aby toho nebylo malo tak existuji jeste znacky co vyznacuji prubeh a
nekdy upozornuji na zmenu smeru (4):
  http://www.is.mendelu.cz/eknihovna/opory/download.pl?objekt=39446

Kdyz jsem se zkousel divat jak to znaci u Seznamu, tak mi to nejak moc
nepomohlo. Maji to dost chaoticke. Protoze napr zde

https://mapy.cz/turisticka?x=16.0794722&y=49.1263660&z=18&l=0&source=base&id=1923450
maji vyznacenou tu malou sverovku (pripad 4). A pritom o kousek dal:

https://mapy.cz/turisticka?x=16.0941064&y=49.1289847&z=18&l=0&source=base&id=1923450
je v realu znacka "pripad 2", kterou nemaji vyznacenou. Coz by v jednom
pripade mohla byt sice nahoda, ale takovych pripadu jsem nalezl spoustu
a jednotny rad v tom neshledavam.

Takze si kladu za otazku co a jak vlastne znacit u tech cyklostezek jako
rozcestnik?

Mirek