[Talk-cz] Spojeni dvou relaci

Jakub Konečný konecny92 na gmail.com
Středa Duben 6 08:18:40 UTC 2016

Otázka je, jestli KČT trasu opravdu provozuje nebo jen dostali
zaplaceno za vyznačení, ale provozovatel může být ČEZ. Nevím, jak
tento konkrétní příklad, ale když jsem psal na turistickeznaceni.cz
ohledně problému na TZ Stránská skála, tak mi odepsali:

"Děkujeme za nahlášení.
O vyvrácených kolících budeme informovat CHKO Moravský Kras, která si
tuto NS nechala námi vyznačit a kolíky zde osadila."

Z čehož bych pochopil, že TZ sice vyznačili, ale dále nespravují.
Možná je podobný případ i ČEZ.

Jakub Konečný