[Talk-cz] Nelze nahrávat rozcestníky

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Středa Duben 6 20:55:34 UTC 2016

Já androidí aplikaci stále nepřesvědčil k nahrávání - vždy skončím u
hlášky, že uprostřed oceánu rozcestník být nemůže.
Přitom fotka v EXIF souřadnice má [1], aspoň to vidím v FastStonu
Nemohla by aplikace v takovém případě nabídnou alespoň aktuální polohu?

[1]
https://onedrive.live.com/redir?resid=B530BF7FEBE7B5DA!2399&authkey=!AJdBTONGaO_y5UU&v=3&ithint=photo%2cjpg

JAnD

---